Ügyfélszerzés – az értékesítés tervezhető?

Coachként nem könnyű értékesítői fejjel gondolkodni. A coach elsősorban odafigyelést, megértést kell adjon, a sales-ben viszont – halljuk gyakran – a gátlástalan eredmény centrikusság dominál. A valóságban mindkettőre szükség van. Mindenesetre minél jobban tudunk figyelni értékesítőként a jövendő ügyfélre, annál jobb eredmények születnek majd.

marketing-687246 1920-300x212Az összefoglalót a tavaszi évad záróeseményéről rendhagyó módon Bakos Zsuzsi kolléganőnk jegyezte le, aki részt vett a rendezvényen.

Dózsa Gergő több mint 25 év értékesítői tapasztalatát hozta el a május 25-i Morning Coachingra. Ő maga 1000 coaching és ugyanennyi tréningórával a háta mögött jól ötvözi magában a coaching és a sales világát. Izgalmas, interaktív workshopján megtudhattuk, milyen lépésekkel tudjuk tudatosabban felépíteni a szolgáltatásainkat, és melyek a sikeres önértékesítés kulcspontjai.

Gergő a bevezetőjében elmondta: kiemelkedő sikerének érzi, hogy bevezette az LG nagyméretű plaza LCD kijelzőit, amivel a cég egy év alatt a piac első három helyezettje közé került, és a későbbi karrierállomásain is szép sikerek futott be értékesítőként. Köszönhető ez talán a sokévnyi tapasztalatnak is, ahogyan ő meséli: „Már az egyetem első fél évében a Cardex képeslapforgalmazó területi képviselője voltam, saját irodával és raktárral.”

Titulusait tekintve senior business coach, az ÉrMe Üzleti Hálózat ügyvivője, a CoachOK Szakmai Szövetség felügyelőbizottsági elnöke.

Meggyőződésem, hogy legtöbbünket az csalt be a reggeli rendezvényre, hogy egy igazi szakértő által kóstoljunk bele egy olyan szakma rejtelmeibe, amit a legtöbb coach elég távolinak érez a segítői munkától.

Hogyan jutsz el odáig, hogy coacholj?

Az értékesítésnek sok területe van, amelyeket lehetett volna boncolgatni, de Gergő leginkább arra fókuszált, hogyan tudjuk az értékesítést úgy alakítani, hogy kézzel fogható árbevételünk legyen. Miután feltette a kérdést, hogy ki mit vár a workshoptól, máris kiderült, hogy ez a téma mozgatja meg leginkább a Morning Coaching résztvevőit.

„Hogyan jutsz el odáig, hogy tárgyalj vagy coacholj?” – hangzott el a kérdés, mi pedig összegyűjtöttük, hányféle csatornán keresztül lehet ügyfeleket szerezni.

„Hogy sikeres legyen a működésünk, fontos beazonosítani, milyen csatornákon keresztül szerezzük az ügyfeleinket” – hangsúlyozta Gergő.

A cikk eredetileg a HR portálon jelent meg, folytatása is ott olvasható.

Szerző: Bakos Zsuzsi

További információ:

Dózsa Gergely
senior business coach, Belbin certified trainer

www.dozsagergely.hu

 

 

 

Ha van kedved megosztani a coachinggal kapcsolatos gondola-
taidat blog
 formában, szívesen közzétesszük (előzetes szerkesztői szűrés után).

Kérlek juttasd el anyagodat az info@coachok.hu emailcímre.

Köszönjük!


Coach Menu
         
escort bayan escort