V. Corporate Coaching Konferencia

A rendezvény kezdete: 2015.11.18 08:30
A rendezvény vége: 2015.11.18 17:30
Helyszín neve: Park Inn Hotel
Helyszín címe: 1138 Budapest, Szekszárdi u. 16-18.

V. Corporate Coaching Konferencia
a CoachOK Szakmai Szövetség rendezésében

Sorigami-birds-from-sphere

Örömmel hívjuk meg Önt a CoachOK Szakmai Szövetség által 2015. november 18-án a Park Inn Hotelben (térkép) megrendezésre kerülő

V. CORPORATE COACHING KONFERENCIÁRA, melynek témája


VEZETŐI KOMPETENCIÁK INNOVATÍV FEJLESZTÉSE  COACHING ESZKÖZÖKKEL

A gazdasági környezet változása, az információs-technológia  gyors fejlődése, a generációk során az értékrendek és kihívások változása új készségeket követel a sikeres vezetőktől.
A változásokhoz való gyors alkalmazkodás, az új készségek fejlesztése sokszor a siker kulcsa.

KONFERENCIÁNK GYAKORLATI SEGÍTSÉGET NYÚJT A LEGÚJABB VEZETŐI KOMPETENCIÁK TUDATOSÍTÁSÁBAN ÉS FEJLESZTÉSÉBEN!


Konferenciánkra a regisztráció lezárult.

Köszönjük érdeklődésüket!

A konferencia díja, mely tartalmazza a vendéglátást is:
Korai regisztrációs kedvezménnyel, 2015. november 6-ig átutalva: 19.900 Ft
November 7-13 között érkező utalással: 21.900 Ft
Helyszínen fizetve: 24.900 Ft

Az eseményen való részvételével a CoachOk Szakmai Szövetség munkáját támogatja.
 
Kérdése, kérése esetén keressen minket a coachokszovetseg@gmail.com címen - munkatársunk hamarosan válaszol!
 

A konferencia programja:

8:30 - 9:15 - Érkezés, regisztráció
9:15 - 9:30 - A konferenciát megnyitja: Baska Judit, a CoachOK Szakmai Szövetség Elnöke
9:30 - 17:30 - Előadások, workshopok

 

Nagyterem
(Előadás)
Workshop 1
terem
Workshop 2
terem
09:30 – 09:55 Hatházi Alexa: A jövő munkahelye Monoszlainé Bors Ágnes & Ruzsa Ágota: Mindfulness?
Vezetés a kibontakozó jövőből
A jelen teljessége​, belső út ​az innovatív és közös teremtő munkához
Tanner Anett & Dobay Balázs:
Erősítsd a bizalmat a jobb eredmény érdekében!
Points of You™ kreatív fejlesztési módszer a bizalomépítésben és konfliktuskezelésben
10:00 – 10:25 Novák Ágnes: Együtt könnyebb – a csoportos coaching, mint hatékony problémamegoldó és kompetencia fejlesztő eszköz
10:30 – 10:55 John Emese & Kovács Anita:
Ne félj a távmunkától! - a távmunka támogatása coaching alapú vezetéssel és csoportmunkával
11:00 – 11:50

Kerekasztalbeszélgetés
'A jövő vezetője' témában
Résztvevők:
Sávainé Ábel Anita - K&H képzés és fejlesztés főosztály vezetője
Solymár Dóra  - Telekom HR kompetencia szakértő szenior szakmai irányító és fejlesztési vezető
Vankovics Beáta - Head of Business Development, Aon Hewitt
Baska Judit - Executive coach, a CoachOK Szakmai Szövetség elnöke

A beszélgetést moderálja: Molnár Andrea.

Egyéni coaching:

Bodó Andi
Dózsa Gergely
Frank Benedek
Novák Ágnes

(Ülésre jelentkezni reggel a regisztrációs pultnál lehet.)

Koskovics Éva & Dr. Tábor István:
TREE VISION

11:55 – 12:20 Ábri Judit: Coaching kultúra kialakítása a szervezetben
12:20 – 13:10 EBÉDSZÜNET
13:15 – 13:40 Szilágyi Miklós: A jövő vezetői alapkompetenciája = NETWORKING  

Egyéni coaching:

F. Tóth Krisztina
Dózsa Gergely

(Ülésre jelentkezni reggel a regisztrációs pultnál lehet.)

 
13:4514:10 Dara Péter: Önbizalom: amin a vezetés áll vagy bukik. Akarsz rajta változtatni?
14:15 – 14:40 Braun Katalin: A virtuális vezetés kompetenciái Hegyi Nóra:
Egy időben, egy helyen, eredményesen-értekezletvezetői kompetenciák
Dr. Lakner Szilvia:
A vezetői visszacsatolás ereje változó szervezeti közegben (SIZE PROZESS® Human Performance Guide)
14:45 – 15:45 Chérie Carter-Scott: Decision making
- angol nyelvű előadás tolmácsolással
15:50 – 16:50 Wiesner Edit: A fejlesztő vezető
16:55 – 17:30

A Coachok Szakmai Szövetség fennállásának 5. évfordulós ünnepsége, amelyre a kedves Vendégeket is szeretettel várjuk!


Előadások:

Hatházi Alexa: A jövő munkahelye
Ismert világunk egyre gyorsabban változik, átalakul. A változások a cégektől, azok vezetőitől és munkatársaitól is új gondolkodásmódot, stratégiákat és kompetenciákat igényelnek.
Milyen változások láthatók előre a világban és a szervezetekben? Milyen munkakörök és szakmák születnek és tűnnek el a süllyesztőben? Melyek azok a versenyképességet növelő, szervezeti túlélést, stabilitást támogató hívószavak, amik a közeljövőben fontossá válnak? Milyen kompetenciák vezethetik sikerre a vezetőket és munkatársaikat a következő évtizedben?
Előadónk a közeljövő munkahelyének és dolgozóinak bemutatására vállalkozik nemzetközi és saját kutatások alapján.
Vissza a programhoz!

Veres Paula: Kompetencia fejlesztéssel a jobb teljesítményért
Több, mint 4000 óra coaching ülés tapasztalattal bátran mondom, hogy érdemes mérni a viselkedésváltozás üzleti eredményekre gyakorolt hatását: valódi eredményeket, és fenntartható szokásokat hozhat egy jó coaching folyamat.
Munkám során nagyon gyakran vezetői  kompetencia fejlesztéssel foglalkozom, amelynek célja az egyén és/ vagy a szervezet teljesítmény növelése.
Előadásom során egyéni eseteket osztok meg, és néhány izgalmas tapasztalatot mutatok meg kompetenciák és teljesítmény témakörben a mindennapi coaching munkámból.
Vissza a programhoz!

Novák Ágnes: Együtt könnyebb – a csoportos coaching, mint hatékony problémamegoldó és kompetencia fejlesztő eszköz
Érdekli, egy gyors eredményt hozó fejlesztési módszer, ami a munkatársai kedvence lesz?
Közgazdász végzettséggel 20 éve foglalkozom felnőttképzéssel, tanácsadó trénerként indultam, majd később coach képesítést is szereztem. Sokféle képzési, fejlesztési eszközt kipróbáltam és alkalmaztam ez alatt az idő alatt és mindezekből a tapasztalatokból kikristályosodott bennem egy témaorientált kiscsoportos coaching-nak nevezett fejlesztési forma, amit két éve használok.
Ennek a felépítését, használhatóságát, célját, előnyeit szeretném bemutatni a hallgatóságnak.
Vissza a programhoz!

Ábri Judit: Coaching kultúra kialakítása a szervezetben
A coaching több mint coachot kap a felső vezető. Nemzetközi tapasztalat alapján egyre több vállalat tesz lépéseket a Coaching Kultúra megteremtése irányába, ami a coaching stílusú vezetés és a coaching szemlélet további más kiterjesztését jelenti a szervezetben. A Coaching Kultúra kialakítása hozzájárul a munkavállalói elköteleződés erősítéséhez. Az előadásomban szó lesz Coaching Kultúra 4 szintjéről és egy kérdőív segítségével mindenki megállapíthatja, hogy az ő szervezete hol tart ezen a téren. Számba vesszük a Coaching Kultúra 10 jellemzőjét és megosztom a legfrissebb nemzetközi elköteleződést merő kutatási eredményeket is.
Vissza a programhoz!

Szilágyi Miklós: A jövő vezetői alapkompetenciája = NETWORKING
Az egyre inkább network-szerűen szerveződő világban, hogy jól érezzem magam benne, hogy világos követelményként, de nem nyűgként, hanem proaktívan fejlesztendő természetességgel éljem meg, hogy ilyen működési funkcióm is (mégegyszer: természetesen) legyen...
Akár alkalmazott (!!) vagyok, akár egyedül, akár tipikusan kis partnership-ekben szerveződő szolgáltató vagyok, vagy bármilyen léptékű vállalkozó, vagy nagy szervezetben közép-, akár felső vezető vagyok, ez olyan kell legyen számomra, mint a halnak a víz... mert a csoport okosabb, mint az egyén, mert a hierarchikus, merev struktúrák a mai tempójú exponenciális változásokat nem tudják kezelni, összeomlanak, nem elég reziliensek, antifragilisak.
A networkba szerveződő formációk proaktív redundanciájára, agilitására van szükség.
Ennek a komplex egyenletrendszernek az egyik partikuláris megoldása az (egyébként koncepciójában és módszereiben önmagában is változó) szűkebb értelemben vett "networking" tevékenység.
Vissza a programhoz!

Dara Péter: Önbizalom: amin a vezetés áll vagy bukik. Akarsz rajta változtatni?
Mindegy mit tudsz. Mindegy, hogy milyen képességeid vannak. Mindegy, hogy mit szeretnél.
Mit sem ér, ha nem mered megmutatni a tudásodat, képességeidet. Mit sem ér, ha nem mered képviselni a véleményedet, szándékodat. Mit sem ér, ha nem hiszed el, hogy meg tudod csinálni. Mit sem ér, ha nincs meg az önmagadba vetett hit.
Mi van, ha gyenge az önbizalom?
Előrehaladás helyett bizonytalanság. Változtatás helyett egy helyben toporgás. Megoldások helyett akadályok, kifogások. Vezetés és irányítás helyett tétovaság. Követők helyett elhagyók.
Mit tehetsz, ha frusztrációt érzel az alacsony az önbizalmad miatt? S mit tehetsz, ha a vezetőkön látod ezt?
Megmutatom. Konkrét kutatási adatokon és coaching "eseteken" alapulva.
Vissza a programhoz!

John Emese & Kovács Anita: Ne félj a távmunkától! - a távmunka támogatása coaching alapú vezetéssel és csoportmunkával
Talán már ki is számolta, mennyi rezsiköltséget takaríthatna meg? Talán már el is merengett azon, hogy munkatársai hány kihasználatlan órát töltenek az irodában? Volt, hogy felidegesítették a folyamatos elkéredzkedések, miközben pontosan tudta, hogy okkal történnek és valójában semmit nem veszít velük? Hogy néhány kolléga éjszaka sikeresebben fut neki a nagyobb lélegzetvételű munkáknak, a másik pedig hajnalban a legproduktívabb?
Talán már elgondolkozott azon, hogy lehetne másképp vagy be is vezették a törzsidőt és annak, akik otthonról dolgoknak.
Ki meri-e engedni a kezedből a kontrollt? El tudja képzelni, hogy hatékony csapata dolgozzon távmunkában, otthonról? Számoljon utána és hamar kiderül, érdemes belekezdeni.
Az előadás során saját jó gyakorlatokat és javaslatokat mutatunk be ahhoz, hogyan támogatható coaching alapú vezetéssel és csoportmunkával a távmunka bevezetése.
Vissza a programhoz!

Braun Katalin: A virtuális vezetés kompetenciái
A virtuális működés segíti a szervezet rugalmas és hatékony működését. De vajon mikortól jelenik meg ez a működés?  Mit nevezünk virtuális működésnek? Milyen készségekkel kell rendelkeznie egy virtuális vezetőnek? Mi a siker titka?
Vissza a programhoz!

Wiesner Edit: A fejlesztő vezető
A modern vezetői kompetenciák közül egyre komolyabb hangsúlyt kap a fejlesztő vezető. Idealizált verziójában a coach-vezető fogalma is sokakat kísért. Vezetőként és több ezer egyéni és csoportos felsővezetői kiválasztási és tehetségfejlesztési program lebonyolítójaként tudom, hogy
a célnak megfelelően a vezető hol coach, hol mentor, hol ellenőr, hol motivátor-hajcsár...
Előadás arról, hogy ezek mindegyike legitim szerep, és vezetőként a személyes jó megélésünkhöz fontos, hogy tudatosan vegyük elő és tudjuk változtatni a szerepeinket.
Gyakorlatsort kap ahhoz, hogy vezetőként minél többször érezze magát flowban, jól és a szerepválasztásában nyugodtan.
Vissza a programhoz!

Workshopok:

9:30 - 11:00
Monoszlainé Bors Ágnes & Ruzsa Ágota: Mindfulness? Vezetés a kibontakozó jövőből
A workshop keretében ​áttekintjük a mindfulness rövid történetét, térhódítását a szervezet- és vezetőfejlesztésben, napjainkban érzékelhető aktualitását és kicsit ​gyakoroljuk ​magát az éber, tudatos​ JELEN-létet, azt, ami valódi lehetőséget teremt egy vezető számára az innovatív gondolatok beengedésére,​ a jövőteremtő inspirációkra és a kiteljesedett, elmélyült és a világot sokkal teljesebben észlelő  cselekvő jelenlétre.
Arra is rátekintünk a rövid időkeretben, hogy mindez a szervezeti, team és vezetői közösségben munkatársakk​al együtt gyakorolva ​a közös jövő megal​apozásához vezethet.
Ez a közös tudat adja az alapot a stratégia alkotáshoz, a jövőbe tekintő szcenáriókhoz, a cselekvési impulzusok csapat és szervezeti szintű megnyilvánulásához...
Vissza a programhoz!

9:30 - 11:00
Tanner Anett & Dobay Balázs: Erősítsd a bizalmat a jobb eredmény érdekében!
Sok a munkahelyi konfliktus, súrlódás? Nincs vagy alacsony a bizalom szintje? Coaching szemlélettel ez is kezelhető!
Az évezred kezdetét a gazdasági válság nehezítette, az ebből való kilábalást követően szembesültek azzal, hogy eredményességük javítása érdekében nem elég jó stratégiával rendelkezniük, termelésük, szolgáltatásuk, gazdálkodásuk színvonalát, hatékonyságát emelni, hanem erőteljesen kell koncentrálni az emberi erőforrások területére is. Ez a munkavállalók megtartásán, fejlesztésén, motiválásán kívül új kihívásokat is jelent, mivel az Y és Z generációs alkalmazottak és vezetők megjelenése az új lehetőségek, stílusok, módszerek, elvárások mellett egyben új problémát és konfliktust is hoztak a szervezetek mindennapjaiba.
A generációk közti szemléletbeli és működésbeli különbségek nem csak a sokszínűség előnyét eredményezik, hanem az eltérésekből fakadó feszültséget is kiélezik, amely a szervezeten belüli bizalmatlanság szintjét fokozza, közvetett hatást gyakorolva az eredményességre is.
A Points of You™ kreatív coaching, tréning és fejlesztő eszközeinek használatával egy játékos gyakorlat során szemléltetésre kerül a tiszta, nyitott kommunikáció könnyedsége és az emberek figyelem iránti igénye, melyek óriási lépések a bizalom megteremtésében és fenntartásában, nem csak a munkahelyi közegben, hanem a privát életünkben is.
A gyakorlat mellett egy egyszerű modellen keresztül bemutatásra kerül, hogy mekkora szerepe van a bizalomnak a szervezetekben, hogyan függ ez össze a konfliktusokkal, valamint hogyan gyakorol hatást a cég eredményességére.
Vissza a programhoz!

11:05 - 11:55
Koskovics Éva & Dr. Tábor István: TREE VISION
A TREE VISION egy coaching szemléletű, diagnosztikai bázison alapuló, egyéni és csoportos formában egyaránt megvalósítható saját fejlesztésű módszer, amely a vezetőfejlesztés, utánpótlás kinevelés (talent programok) mellett elsősorban gazdasági és civil szervezetek motivációja, fejlesztése céljából alkalmazható.
A program változatosságát és élménygazdagságát a két nagy tapasztalattal rendelkező szakember személye mellett az garantálja, hogy azoktól, akik vállalkoznak rá, a folyamat során sokrétű, időnként meglepő, de mindenképpen aktív részvételt kíván meg, nem lehet ’megúszni’ sem a szembesülést saját magunkkal, sem az elköteleződést a cselekvés irányában.
Vissza a programhoz!

13:50 - 14:50
Hegyi Nóra: Egy időben, egy helyen, eredményesen-értekezletvezetői kompetenciák
A vezetők és szervezetek egyaránt nagyon eredményesek a sikeres működéshez szükséges egyéni kompetenciák meghatározásában és fejlesztésében. Mindeközben folyamatosan nő rajtuk a nyomás, hogy adott idő alatt és változó körülmények között minél több eredményt produkáljanak.
A működés sikertényezője, tehát egyre inkább, a csapat. A vezetők felkészültek abban, hogy munkatásaikat külön-külön, személyes beszélgetések során motiválják, vezessék, de sokszor alulteljesítenek, amikor a csoportjukból egyidőben, egy helyen a maximális teljesítményt szeretnék előhozni. Szükségképpen, pedig, a csapatok is lehetőségeik alatt teljesítenek. A kiemelkedő vezetők a csoportokkal való munkában is kiemelkedőek.
Hogyan hatnak egymásra ebben a helyzetben a vezető egyéni erősségei és csapat kompetenciái?
Hogyan lehet vezetőként a sokszor stresszes helyzetet  élvezetes és hasznos fejlődési lehetőségként használni?
Hogyan teremthető meg ugyanez az élmény a csapat számára?
A workshopon azokat a tervezési és kommunikációs eszközöket nézzük meg a kompetenciák tükrében, amelyekkel az eredményesség és az élmény összeegyeztethető.
Vannak kérdéseim, vannak válaszaim, ötleteim, bevált gyakorlataim. Beszélgessünk róla, vigye magával azokat az ötleteket, amiket rögtön kipróbálhat!
Erre a linkre kattintva kitölthet egy önellenőrző tesztet. Nem kell megijedni, küldök még három tudásanyagot, amiket az erdők védelmében nem nyomtatunk ki! A konferencia után a lista megszűnik. http://www.meetingmentor.hu/kerdoiv/
Vissza a programhoz!

13:50 - 14:50
Dr. Lakner Szilvia: A vezetői visszacsatolás ereje változó szervezeti közegben
A workshopon egy európai uniós projekt tapasztalatainak tükrében a vezetői visszacsatolás támogató erejéről esik szó, folyamatosan változó szervezeti közegben. Amikor egy szervezetben negatív erőtér alakul ki, megszűnik a stabilitás, és egyre nagyobb teret kap a bizonytalanság, az az esetek zömében negatív energiákat indukál. Ez a krízispont lehúzhat a mélybe, de a változás, a megújulás kiindulópontja is lehet. Ebben a helyzetben a vezetők számára komoly erőt képvisel a visszacsatolás ereje, akár egyéni, akár szervezeti aspektusból egyaránt. Amikor a vezető belülre figyelhet, érthetővé válnak számára saját reakciói, a munkahelyi kapcsolatok, a stresszhelyzetben megélt emberi reakciók.
Ebben nyújt segítséget a SIZE-Prozess®, amely egy áttekinthető és könnyen kezelhető kommunikációs modell, amely jól használható kiválasztásban, szervezetfejlesztésben, coachingban, vezetésfejlesztésben, csapatépítésben, változásmenedzsmentben, és kiváló eredményességgel használható az értékesítés hatékonyságának növelésére. A SIZE-Prozess központi eleme a mérőeszköz, azaz egy kérdőív, amely eredményeként a kitöltő megkapja profilját, részletes elemzést és akciótervet a fejlődésről. Maga a rendszer a kérdőíven túl olyan módszertant ad, amely a vezetői munkában a munkatársakkal történő kommunikáció hatékonyságát növeli.
Vissza a programhoz!



Coach Menu
         
escort bayan escort